Puh...snöstorm!

Jag sa ju imorse att det inte regnade även fast det var mulet...nåja...när jag skulle cykla till affärn så snöade det "småspik", såna där trevliga iskulor plus att det blåser rejält. När jag skulle hem så snöade det "lappvantar", jag var så här trevligt översnöad när jag kom innanför dörren...men det regnade ju inte... *ler sarkastiskt*

Tycker synd om min sambo som ska cykla hem i detta väder, han har dessutom motvind hela vägen. Men han får ju sin favoriträtt till middag iaf så han känner sig lite bätttre. Det blir nämligen svamprisotto idag.

Jag har lagt ut det receptet samt lite flera nu under receptdelen så det är bara att kila in och kolla där :-D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback