Ingen vila...

Idag ska jag in till stan och hämta papperna hos bibliotekschefen som hon har skrivit på, sen ska jag till Ams och lämna in dom till min handläggare. Det blir nog buss idag med känns det som. Det snöar och blåser, men vi får väl se hur det blir, om det inte snöar kanske jag cyklar.

Efter jag har varit på stan ska jag till Coop på vägen hem och köpa lite godis och annat vi vill ha inför helgen. Vi brukar göra det på lördagar men när jag ändå ska åka förbi är det ju dumt att vänta.

Sen när jag kommer hem ska jag sticka litegrann. Måste ju fortsätta på syrrans födelsedagspresent så den blir klar nångång. Nån dag ska jag ta med mig Krister och gå på Jysk. Måste se om bäddsoffan vi kanske ska köpa finns inne så vi kan se i verkligheten hur den ser ut, inte bara i en katalog.

Jag måste väl åka hem till mamma också nångång snart. Dom har ju två små kattungar som jag måste se...älskar kattungar! Mamma har tjatat på mig länge nu att jag ska åka hem så jag får väl ge med mig.



Kommentarer
Sofie

VA!? Har Safir får kattungar!!!! Åååhhh jag tror att jag kommer jag med!

2008-04-10 @ 12:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback