Hektisk vecka!

Har fått ett "argt" mejl från min syster för hon tycker jag har tagit för lång tid på mig att blogga. Har faktiskt inte haft tid. Förra veckan hade vi folk här från söndag till fredag. Först kom Kristers lillebror med sin flickvän och på tisdagen kom mamma och min lillasyster. Det var lite svårt att få plats med alla men finns det hjärterum finns det stjärterum som man brukar säga.

Mamma och jag var ute och shoppade två dagar...det var hur kul som helst. Mamma köpte massor av kläder...riktigt snygga kläder. Jag hittade ett par mörkblå stuprörjeans på Gina Tricot, grymt sköna! Syster yster var med oss första dagen men blev less och ville hellre stanna hemma och spela dator andra dagen.

Vi var och hälsade på brorsan också. Det var egentligen meningen att min syster skulle sova hos honom men han hade så mycket skolarbete så han sa nej. Men vi umgicks iaf lite och satt och pratade ganska länge. Han kommer förresten hit med sin rumskompis imorgonkväll på middag, ska bli riktigt kul :-D

I lördags var det städning på schemat, annars latade vi oss bara och tog igen oss från en hektisk vecka. I söndags delade jag ut reklam i riktigt trevligt väder...lite blött på backen bara. Jag fick gå stora omvägar på vissa ställen för att hela gatan var en sjö...men det är ju sånt man får ta nu när våren står för dörren.

Igår var jag till tandläkaren och tog bort tandsten...usch vad hemskt...jag ska definitivt bättra mig med tandtråden så jag slipper göra om det.

Hur är det med er andra? Har ni haft ett trevligt påsklov?



Kommentarer
Sofie

ÄNTLIGEN! men nu kom jag på att jag måste blogga oxå.. annars är jag ju lika hemsk.. attans oxå!

2008-04-01 @ 13:24:54 | http://web.comhem.se/~u76742643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback