Dött...pah!

Herregud, här låter man bli att blogga på en vecka och då tror syrran att man har gått och dött...skaffa ett liv syrran! ;-P

Förra veckan var ganska stressig. Nu när jag jobbar 8 timmar om dagen måste jag börja prioritera lite och då kommer tyvärr bloggandet lite längre ner på listan är förut. Jag har ju haft mina rutiner, men nu har allt ställts på ända. Det kommer nog ta ett tag att omprogrammera sig och skaffa nya rutiner, men jag ska försöka bättra mig när det gäller bloggen. Några inlägg i veckan borde jag ju kunna få till ;-)

En sak som definitivt måste planeras in är flyttstädning. Det är snart bara en månad till vi ska flytta och vi har inte ens börjat än. Källarstädning är det mest akuta så vi börjar med det. Det skulle ju vara bra att få lite gjort varje kväll...men det är nog alltför optimistiskt.

Mamma har gett mig ett egenkomponerat recept som hon har gjort för en svampkurs hon går. Nu vill hon att jag ska provlaga det och ge feedback. Jag lyckades värva brorsan och hans rumskompis till att dela detta äventyr med mig så nu får mamma lite fler utlåtanden än vad hon trodde att hon skulle få. Imorgon ska jag provlaga hade jag tänkt...är det gott kanske jag ber henne om lov att lägga ut receptet här på hemsidan.

Nu ska jag laga mat innan Krister kommer hem. Det blir paprikagryta från frysen så jag ska genast sätta på riset. Sen efter maten ska jag se till att få med mig Krister på en promenad, solen skiner så fint så det måste man ju njuta av :-D



Kommentarer
Sofie

Förlåt då för att jag bryr mig om dig.. ska genast skaffa mig ett liv ;) :D

2008-04-21 @ 21:40:40 | http://web.comhem.se/~u76742643/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback